شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز

شرکت و کارگاه تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز


 شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز با بیش از دو دهه سابقه در زمینه  فعالیت هایی از قبیل طراحی و تولید و نصب سایبان ها در انواع ومدل های مختلف و آلاچیق های ثابت و متحرک در خدمت شما عزیزان بوده است.

شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز  با تولید و طراحی انواع سایبان ها و چادرها در مجموعه ، متکی بر طراحی خلاقان جوان و همچنین اعتماد مدیران مجموعه, به نسل جوان و تحصیل کرده بوده است.

هم اکنون فعالیت شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز متمرکز در دو کارگاه در زمینه طراحی و تولید و تیم های نصب کننده مجرب میباشد.

شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز این افتخار را دارد  که با طراحی و تولید و نصب بیش از 30,000 عدد از انواع چادر و سایبان در استان فارس و تمام کشور در زمره پر سابقه ترین ها در این صنعت محسوب میشود.

 

 

 


شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز

شرکت و کارگاه تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز, چادر و سایبان مرکزی شیراز بزرگترین مرکز فروش چادر و سایبان عمده و تکی , سایبان و چادر مرکزی شیراز بزرگترین مرکز فروش سایبان و چادر عمده و تکی , پخش کننده اصلی چادر و سایبان در شیراز, دوزندگی چادر در شیراز, دوزندگی سایبان در شیراز, فروش محصولات مسافرتی در شیراز, فروش متعلقات مسافرتی در شیراز, قیمت سایبان در شیراز, قیمت چادر در شیراز, قیمت سایبان در شیراز, قیمت سایبان شرکتی در شیراز, قیمت سایبان پارکینگ در شیراز, قیمت چادر پارکینگ در شیراز, قیمت سایبان مغازه و پنجره در شیراز, قیمت چادر مغازه و پنجره در شیراز, قیمت چادر و سایبان مغازه در شیراز, قیمت چادر مسافرتی در شیراز, قیمت چادر امدادی در شیراز, ساخت چادر در شیراز, قیمت سایبان مغازه در شیراز, قیمت چادر مغازه در شیراز, قیمت سایبان تبلیغاتی در شیراز, قیمت چادر تبلیغاتی در شیراز

1397/01/01
شرکت تولیدی چادر و سایبان مرکزی شیراز
شرکت چادر و سایبان مرکزی شیراز

بزرگترین مرکز پخش چادر مسافرتی و چادر امدادی در شیراز

حراج چادر مسافرتی ویژه عید غدیرخم با تخفیف ویژه