سایبان مغازه

معرفی سایبان مغازه و انواع چادر و سایبان مغازه توسط سایبان مرکزی شیراز


سایبان مغازه سایبان مرکزی شیراز با ارائه

بهترین کیفیت سایبان مغازه

مناسبترین قیمت سایبان مغازه

و نصب فوری سایبان آماده ارائه خدمات به هم میهنان عزیز را دارد.

 

سایبان مغازه مدلهای مختلفی دارد از جمله:

سایبان برقی:

این نوع از سایبان به علت امکان استفاده از موتور برقی به سایبان برقی معروف شده است . این نوع از سایبان مغازه با نامهای زیر نیز شناخته می شود.

سایبان بازویی

سایبان فنری

سایبان اتوماتیک

سایبان مفصلی

سایبان بازشو

سطح پوشش (جلو آمدگی)استاندارد سایبان برقی ۲٫۵۰ سانتیمتر می باشد.البته بازوهای تولیدی سایبان مرکزی شیراز تا سطح ۳ متر را نیز بدون هیچگونه مشکلی تحت پوشش  خود قرار می دهند.

این نوع از سایبان مغازه،به علت داشتن اسکلت آلومینیومی قیمت بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد.

سایبان برقی به علت شکیل بودن به شدت مورد استقبال شرکتها و برندها جهت تبلیغات برند روی سایبان قرار گرفته است.

در این نوع از سایبان مغازه امکان استفاده از گیربکس دستی،موتور برقی (معمولا با مارک بارزانته ایتالیا) و موتور برقی ثبت اختراع شده توسط سایبان مرکزی شیراز وجود دارد.

 

سایبان کالسکه ای:

این نوع از سایبان مغازه  بطور معمول تا سطح ۱٫۲۰سانتیمتر را تحت پوشش سایه خود قرار می دهد.البته سایبانهای کالسکه ای تولیدی سایبان مرکزی شیراز تا ۱٫۷۰ سانتیمتر نیز امکان جلو آمدن را دارند.اسکلت سایبان کالسکه ای معمولا از جنس آهن بوده  و به همین علت قیمت پایینتری نسبت به سایبان برقی دارد.

سایبان مرکزی شیراز اخیرا سایبانهای مغازه از نوع سایبان کالسکه ای با فریم آلومینیومی نیز به محصولات تولیدی خود افزوده است.

این نوع از سایبان مغازه هنوز به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده می شود.

بسته به سلیقه مشتری نوع سایبان مغازه انتخاب و ساخته می شود. سایبان مغازه امروزه بعنوان شیوه مهمی از تبلیغات محیطی نیز مطرح است.

از دیرباز سایبان مغازه در سر در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شده است. سایبان مغازه نه تنها محصولات داخل و جلوی مغازه را در برابر عوامل جوی محافظت می نماید بلکه همین سایبان مغازه وسیله ای برای معرفی محصولات نیز می باشد. در واقع یکی از شیوه های معرفی محصولات و یا برند استفاده از سایبان مغازه و تبلیغاتروی سایبان مغازه می باشد.

در گذشته سیستم سایبان دستی به عنوان سایبان مغازه را در جلوی مغازه ها و فروشگاه ها بسیار دیده ایم که برای باز و بسته کردن این مدل از سایبان مغازه می بایست از دسته هندل استفاده می نمودند. امروزه سیستم سایبان مغازه به گونه ای پیشرفت کرد است که شما فقط با زدن کلید ریموت می توانید سایبان مغازه را باز و بسته کنید.


سایبان مغازه

سایبان مغازه, چادر مغازه, نصب سایبان مغازه در شیراز, نصب چادر مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی سایبان مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی چادر در شیراز, تولیدی سایبان مغازه در شیراز, تولیدی چادر مغازه در شیراز, نصب و راه اندازی چادر و سایبان مغازه در شیراز, آفتابگیر, سایبان بازویی, سایبان برقی, سایبان جلوی مغازه, سایبان کالسکه ای, سایبان مغازه, سایه بان برقی, سایه بان مغازه, سایبان تبلیغاتی, چادر مغازه, چادر مغازه, نصب چادر مغازه در شیراز, نصب چادر مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی چادر مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی چادر در شیراز, تولیدی چادر مغازه در شیراز, تولیدی چادر مغازه در شیراز, نصب و راه اندازی چادر و چادر مغازه در شیراز, آفتابگیر, چادر بازویی, چادر برقی, چادر جلوی مغازه, چادر کالسکه ای, چادر مغازه, سایه بان برقی, سایه بان مغازه, چادر تبلیغاتی, قیمت سایبان در شیراز, قیمت چادر در شیراز, قیمت سایبان در شیراز, قیمت سایبان شرکتی در شیراز, قیمت سایبان پارکینگ در شیراز, قیمت چادر پارکینگ در شیراز, قیمت سایبان مغازه و پنجره در شیراز, قیمت چادر مغازه و پنجره در شیراز, قیمت چادر و سایبان مغازه در شیراز, قیمت چادر مسافرتی در شیراز, قیمت چادر امدادی در شیراز, ساخت چادر در شیراز, قیمت سایبان مغازه در شیراز, قیمت چادر مغازه در شیراز, قیمت سایبان تبلیغاتی در شیراز, قیمت چادر تبلیغاتی در شیراز

شرکت چادر و سایبان مرکزی شیراز

بزرگترین مرکز پخش چادر مسافرتی و چادر امدادی در شیراز

حراج چادر مسافرتی ویژه عید غدیرخم با تخفیف ویژه