سایبان کالسکه ای

معرفی انواع سایبان کالسکه ای و بررسی کیفیت آنها توسط بزگترین مرکز تولیدی سایبان برقی در شیراز


سایبان کالسکه ای (سایبان کروک)

سایه بان کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح دلخواه ارایه می شود.

سایبان کالسکه ای مغازه به دلیل قیمت پایین تر نسبت به انواع دیگر سایبان و کاربردی بودن آن در برابر تابش اشعه نورخورشید در زوایای مختلف و استحکام بالاتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. سایبان کالسکه ای مغازه درست است که شکل و شمایل قدیمی به خود گرفته ولی با توجه به دلایل ذکر شده طرفداران زیادی دارد.

سایبان کالسکه ای (کروک) مغازه سازه آهنی نورد شده ای را شامل می شود که بعد از اسمبل شدن تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه آهنی معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود.

 

روکش سایبان کالسکه ای مغازه (کروک) از ۳ نوع عمومی زیر تبعیت می کند.

۱٫ پلی استر با روکش دو رو pvc (اتریشی و کره ای)

۲٫ترانزیت یک رو pvc(ایرانی)

۳٫بنر ۱۳ انس استار کره

۴٫پارچه راه راه با طرح های مختلف

 

موارد ۱ و ۲ طول عمر بالاتر نسبت به مورد ۳ دارند ولیکن چاپ روی بنر کیفیت بالاتری دارد و معمولا مشتریانی که طرح روی سایبان برای آنها اهمیت دارد از مورد ۳ استفاده می کنند.

سایبان کالسکه ای هم اکنون محبوبیت زیادی در میان قشرهای مختلف در سراسر دنیا دارند. سال‌های زیادی است که سایبان کالسکه ای در اروپا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

سایبان کالسکه ای معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شود. بازوهای جانبی سایبان کالسکه ای فنر دارد و همچنین دارای یک موتور می باشد. یک لوله گرداننده در بالای سایبان کالسکه ای قرار دارد. علاوه بر آن یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان کالسکه ای در آن وجود دارد. در اوایل قرن نوزدهم نیز از سایبان کالسکه ای با پارچه‌های کرباس پنبه ای استفاده می‌شد.

سایبان کالسکه ای ارزانتر از سایبان بازویی یا برقی می باشد. سایبان کالسکه ای مدل قدیمی تر از سایبان برقی است . در سایبان کالسکه ای محدودیتی در استفاده از پارچه وجود ندارد .

نکته شایان توجه در سایبان کالسکه ای شکل سازه می باشد که حالت آیرو دینامیک دارد و برای مناطق بادخیز بسیار مناسب است.


سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای, نصب سایبان کالسکه ای در شیراز, تولیدی سایبان کالسکه ای در شیراز, پخش کننده اصلی سایبان کالسکه ای در شیراز, فروش سایبان کالسکه ای در شیراز, خرید سایبان کالسکه ای در شیراز,سایه بان کالسکه ای,سایبان,سایبان تبلیغاتی,سایبان مغازه در شیراز,قيمت سايبان تبليغاتي در شیراز, قيمت سايبان كالسكه اي در شیراز, سایبان مغازه, چادر مغازه, نصب سایبان مغازه در شیراز, نصب چادر مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی سایبان مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی چادر در شیراز, تولیدی سایبان مغازه در شیراز, تولیدی چادر مغازه در شیراز, نصب و راه اندازی چادر و سایبان مغازه در شیراز, آفتابگیر, سایبان بازویی, سایبان برقی, سایبان جلوی مغازه, سایبان کالسکه ای, سایبان مغازه, سایه بان برقی, سایه بان مغازه, سایبان تبلیغاتی, چادر مغازه, چادر مغازه, نصب چادر مغازه در شیراز, نصب چادر مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی چادر مغازه در شیراز, پخش کننده اصلی چادر در شیراز, تولیدی چادر مغازه در شیراز, تولیدی چادر مغازه در شیراز, نصب و راه اندازی چادر و چادر مغازه در شیراز, آفتابگیر, چادر بازویی, چادر برقی, چادر جلوی مغازه, چادر کالسکه ای, چادر مغازه, سایه بان برقی, سایه بان مغازه, چادر تبلیغاتی

شرکت چادر و سایبان مرکزی شیراز

بزرگترین مرکز پخش چادر مسافرتی و چادر امدادی در شیراز

حراج چادر مسافرتی ویژه عید غدیرخم با تخفیف ویژه