سایبان تبلیغاتی

معرفی سایبان تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن توسط چادر و سایبان مرکزی شیراز


سایبان تبلیغاتی به عنوان تبلیغ روی سر درب مغازه های فروشنده کالا از جمله بهترین و ارزانترین نوع تبلیغ می باشد. این مدل از سایبان تبلیغاتی مورد استفاده مراکزی که فروشنده کالاهای تولیدی و یا وارداتی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

سایبان تبلیغاتی شامل انواع سایبان برقی(سایبان بازویی موتور دار) و سایبان کالسکه ای می شود .

تبلیغات روی سایبان بهترین و ارزانترین و در دسترس ترین نوع تبلیغات محیطی می باشد.

تولیدکنندگان انواع محصولات و یا واردکنندگان لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صنعتی و … با چاپ آرم و لوگو بر روی سایبان تبلیغاتی مراکز فروش خود سبب دیده شدن هر چه بیشتر برند خود می شوند.

طراحی های سایبان تبلیغاتی همانند فلکسی و بنرهای تبلیغاتی با کامپیوتر صورت می گیرد. سپس سایبان تبلیغاتی با پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال با بهترین و با ثبات ترین رنگ ها چاپ و به عنوان سایبان تبلیغاتی در مکان های مختلف نصب می شود. در نوع پی وی سی سایبان تبلیغاتی بگونه ایست که پس از چند سال استفاده با یکبار شستشو کاملا تمیز و شفاف می شود.

 

سایبان تبلیغاتیسایبان تبلیغاتیسایبان برقیسایبان کالسکه ای

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

 

مزایای سایبان تبلیغاتی

برخی از مزایای سایبان های تبلیغاتی :

– سایبان تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری نسبت به بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی دارد.

– سایبان تبلیغاتی معاف از مالیات و پرداخت عوارض می باشد.

– سایبان تبلیغاتی بدلیل کاربردی بودن در فصول سرد وگرم سال و نداشتن هزینه برق، مورد استقبال فروشگاه ها می باشد.

– سایبان تبلیغاتی با بهره مندی از ساختار غیر مسطح در حالتهای باز و بسته ،از تمام زوایا قابل روئیت است.

– سایبان تبلیغاتی قابلیت چاپ سیلک اسکرین و چاپ دیجیتال را بصورت ۴ رنگ و با وضوح بالا،را داراست.

 

قیمت سایبان تبلیغاتی:
سایبان تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در رسانه محیطی محسوب می شوند و قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها دارند که با اشکال و ایده های خاص می توانند بیننده را به تفکر در خصوص نگرش ها ، اهداف و مقصود نهایی طراحان و ایده پردازان ترغیب کنند و صاحبان کالا و خدمات را در نهایت به فروش بیشتر برسانند.

سایبانهای تبلیغاتی ارزانترین، در دسترس ترین و به صرفه ترین ابزار تبلیغات محیطی به حساب می آید.

قیمت سایبان تبلیغاتی برحسب نوع سایبان ،جنس پارچه مورد استفاده در سایبان و تعداد مورد درخواست متفاوت خواهد بود. سایبان مرکزی شیراز تبلیغات برندهای مهمی را برعهده داشته است و براین اساس تجربه زیادی در تبلیغات روی سایبان اندوخته است ما همواره در تلاش هستیم با ارایه سایبان با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب و چاپ عالی روی آن بهترین تبلیغ را در منظر مشتریان به نمایش بگذاریم.


سایبان تبلیغاتی

تبلیغات روی سایبان در شیراز,تبلیغات روی سایبان بازویی در شیراز, تبلیغات روی سایبان برقی در شیراز, تبلیغات روی سایبان کالسکه ای در شیراز, سایبان تبلیغاتی در شیراز, سایه بان تبلیغاتی در شیراز, سایبان در شیراز, سایبان بازویی در شیراز, سایبان برقی در شیراز, سایبان فنری در شیراز, سایبان کالسکه ای در شیراز, قيمت سايبان تبليغاتي در شیراز, سایبان شرکتی در شیراز, نصب سایبان شرکتی در شیراز, تبلیغات روی چادر در شیراز,تبلیغات روی چادر بازویی در شیراز, تبلیغات روی چادر برقی در شیراز, تبلیغات روی چادر کالسکه ای در شیراز, چادر تبلیغاتی در شیراز, سایه بان تبلیغاتی در شیراز, چادر در شیراز, چادر بازویی در شیراز, چادر برقی در شیراز, چادر فنری در شیراز, چادر کالسکه ای در شیراز, قيمت سايبان تبليغاتي در شیراز, چادر شرکتی در شیراز, نصب چادر شرکتی در شیراز, چادر و سایبان مرکزی در شیراز

شرکت چادر و سایبان مرکزی شیراز

بزرگترین مرکز پخش چادر مسافرتی و چادر امدادی در شیراز

حراج چادر مسافرتی ویژه عید غدیرخم با تخفیف ویژه