توید چادر و سایبان مغازه در شیراز

بزرگترین تولید چادر و سایبان مغازه در شیراز و تولید سایبان برقی در شیراز


سایبان برقی

تاریخچه سایبان برقی

سایبان برقی یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود.سایبان برقی معمولاً از کرباس تشکیل شده است که با فیبر اکریلیک، رشتۀ پلی‌استر یا پنبه بافته شده است و سایبان برقی می تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول‌های خورشیدی در تابستان استفاده می‌شود ولی در زمستان باید اجازه دهد سایبان برقی که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشیده می‌شود ساخته شده باشد. این ساختار با خرپا، سازه‌های فضاکار یا با چهارچوب پیکربندی می‌شود. سایبان برقی همچنین با استفاده از زیرسازه‌های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. این سایبان برقی آلومینیومی وقتی استفاده می‌شوند که از سایبان برقی پارچه ای نمی‌توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایه‌بان تحمیل می شود.(تاریخچه سایبان برقی)

مکان سایبان برقی در ساختمان ممکن است بالای پنجره، درب، یا بالای پیاده‌رو باشد. با اضافه کردن ستون، سایه‌بان تبدیل به کانوپی ‏(en)‏ می‌شود که می‌تواند از فضای ساختمان فراتر رود مثلاً در ورودی یک هتل. رستوران‌ها معمولاً سایبان برقی را به قدری پهن انتخاب می‌کنند که قسمت قابلل ملاحظه ای از فضای بیرون را بپوشاند تا مشتریان قادر باشند در فضای بیرونی شام بخورند، دور هم جمع شوند یا مهمانی بگیرند. در ساختمان‌هایی تجاری، معمولاً اطلاعاتی روی سایبان برقی نقاشی می‌شود. اطلاعاتی از قبیل نام، نوع تجارت، و آدرس و در نتیجه مانند یک بیلبورد عمل می کند وو همچنین سایه ایجاد می‌کند و از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف است. در مناطقی که هوای زمستانی دارند، بیشتر سایبان برقی در انتهای تابستان نیازی نیست که پایین آورده شوند، بلکه به همان صورت در کنار ساختمان آنها را جمع می‌کنند و در طول زمستان بهه همین صورت باقی می‌مانند و برای چنین شرایطی طراحی و ساخته شده اند. در ادامه مطلب به سایبان برقی و اجزای انواع سایبان برقی می پردازیم.

سایبان برقی چیست و اجزای آن چگونه است؟

سایبان برقی وسایبان اتوماتیک تکلنولوژی جدید سایبان های آفتابی هستند. که امروزه جهت بسیاری از امکان تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای سایبان برقی;

1-چادر سایبان برقی : چادر سایبان های برقی از سه مدل تشکیل شده اند.

برزنتی: نوع جدیدی از پارچه های برزنتی می باشد. که بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می دهند. پارچه های زیر طرح ها و رنگ های مختلف برزنت می باشد.
فلکسی: تا کنون به فکر چاپ آرم و لوگوی خود روی سایبان خود افتاده اید؟ آیا می دانید چگونه می توان آرم خود را روی سایبان وارد کرد؟
ترانزیتی: سایبان برقی ترانزیتی نسل جدیدی از سایبان برقی می باشد که می توان به انواع رنگ های این نوع از سایبان برقی اشاره کرد. مهترین ویژگی اینن نوع از چادر 5 سال گارانتی آن می باشد که می تواند جهت سایبان برقی اتوماتیک شما کمک بسیار زیادی بکند. از طرفی قابلیت شستشوی این نوع از چادر ها می تواند به طول عمر سایبان برقی شما کمک بسزایی کند.
2-موتور برقی سایبان برقی

3-بازویی: بازویی های شرکت سایبان برقی تک کاملا تولید داخل کشور می باشد. و با استفاده از الگو های خارجی در بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این بازویی ها از بازشوی 2 متر و 20 سانتی متر تا 2 متر و 80 سانتی متر باز می شوند. که به سایبان برقی شما کمک می کند راحتت تر باز و بسته شود. در داخل بازویی سایبان برقی از فنر های درجه یک و مرغوب استفاده شده است. تا فرایند باز و بسته شدن سایبان برقی شما را با نرمی و آرامی مواجه کند. این بازویی ها در رنگ سفید موجود می باشد.(سایبان برقی چیست و اجزای آن چگونه است؟)

مشخصات فنی سایبان برقی :

۱٫ در سایبان برقی پارچه ان باید محیط مورد نظر را در برابر نور آفتاب ، بارش باران و برف کاملا محافظت می کند.-

۲٫ دارای تنوع رنگ بسیار بالا

۳٫ موتورو رسیور سایبان برقی

۴٫هر سایبان برقی دارای ۲ عدد ریموت در پک خود می باشد که در صورت تمایل می توان تعداد ریموت ها را ضافه کرد.

/5 قابلیت اتصال به سایر سیستم های اتوماسیون ساختمانی.

6٫ سیستم سایبان برقی پس از جمع شدن در خود رول شده و نیاز به فضای اضافی ندارد.

7٫ قابلیت چاپ تبلیغ بر روی کل سایبان برقی و یا آویز سایبان برقی وجوددارد.

سایبان برقی یا سایبان برقی اتوماتیک تکلنولوژی جدید سایبان برقی آفتابی هستند. که امروزه جهت بسیاری از امکان تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.(سایبان برقی چیست و اجزای آن چگونه است؟)

اجزای سایبان برقی
سایبان برقی یا سایبان برقی اتوماتیک تکلنولوژی جدید سایبان برقی آفتابی هستند. که امروزه جهت بسیاری از امکان تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
سایبان برقی اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل شده است.(سایبان برقی و اجزای انواع سایبان برقی)

سایبان مرکزی شیراز: پخش و نصب سایبان برقی , سایبان برقی مغازه,انواع سایبان برقی ,سایبان مغازه
11-چادر سایبان برقی: چادر سایبان برقی از سه مدل تشکیل شده اند.

برزنتی: نوع جدیدی از پارچه های برزنتی می باشد. که بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می دهند. پارچه های زیر طرح ها و رنگ های مختلف برزنت می باشد.
فلکسی:که در سایبان برقی استفاده میشود از جنسی مرغوب است ورنگهای گوناگون دارد
ترانزیتی: ایبان های ترانزیتی نسل جدیدی از سایبان های برقی می باشد که می توان به انواع رنگ های این نوع از سایبان برقی اشاره کرد. مهترین ویژگیی این نوع از چادر 5 سال گارانتی آن می باشد که می تواند جهت سایبان برقی اتوماتیک شما کمک بسیار زیادی بکند. از طرفی قابلیت شستشوی این نوع از چادر ها می تواند به طول عمر سایبان برقی شما کمک بسزایی کند.
2-موتور برقی: موتورهای سایبان برقی در بازار ایران ساخت کشور چین می باشد. و تمام شرکت های سایبان برقی از جمله شرکت سایبان تک ازز موتورهای چینی استفاده می کنند.(سایبان برقی و اجزای انواع سایبان برقی)

3-بازویی: بازویی های شرکت سایبان برقی تک کاملا تولید داخل کشور می باشد. و با استفاده از الگو های خارجی در بالاترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این بازویی ها از بازشوی 2 متر و 20 سانتی متر تا 2 متر و 80 سانتی متر باز می شوند. که به سایبان برقی شما کمک می کند راحت تر باز و بسته شود. در داخل بازویی سایبان برقی از فنر های درجه یک و مرغوب استفاده
است. تا فرایند باز و بسته شدن سایبان برقی شما را با نرمی و آرامی مواجه کند. این بازویی ها در رنگ سفید موجود می باشد.(سایبان برقی و اجزای انواع سایبان برقی)

سایبان برقیسایبان برقی مغازه,انواع سایبان برقی ,سایبان مغازه


توید چادر و سایبان مغازه در شیراز

تولید چادر و سایبان مغازه در شیراز, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, ساخت و نصب چادر و سایبان مغازه, بزرگترین تولید چادر و سایبان مغازه در شیراز و تولید سایبان برقی در شیراز

شرکت چادر و سایبان مرکزی شیراز

بزرگترین مرکز پخش چادر مسافرتی و چادر امدادی در شیراز

حراج چادر مسافرتی ویژه عید غدیرخم با تخفیف ویژه